Ιανουαρίου 15, 2011

 Προβολές Επωνύμων

Ένας πολιτισμένος Γραπτός Νόμος συνοδευόμενος απ όλα τα επιμέρους άρθρα και τις παραγράφους του βρέθηκε εντελώς τυχαία σε απέλπιδα αντιπαράθεση με ένα πρωτογενές Φυσικό Ένστικτο.

- Πτωχέ μου πρόγονε, είπε ο Γραπτός Νόμος , σας πληροφορώ πως έχετε την τιμή να ομιλείτε με την εξελιγμένη σας μορφή.. Χρειάστηκαν δεκάδες χιλιάδες χρόνια για να ολοκληρωθώ και να δημιουργήσω την πολυπληθή οικογένεια που βλέπετε να με συνοδεύει.

Το Φυσικό Ένστικτο αφού τον κοίταξε από πάνω ως κάτω , μειδίασε ένα πικρό χαμόγελο..
- Κομψευόμενε νέε μου, δεν είστε παρά ένα εφεύρημα, ένα ημιτελές κακέκτυπο ενός ευσεβούς πόθου, αυτού της δικαίωσής σας.. Να είστε σίγουρος πως η μέρα της εξέλιξής μου θα είναι και αυτή του αφανισμού σας .. 


 

1 σχόλιο:

Jolly Roger είπε...

Ωραια η αντιπαραθεση.

Αναρωτιεμαι για την τελευταια φραση.
"η μέρα της εξέλιξής μου θα είναι και αυτή του αφανισμού σας"

Πως εξελισσεται ενα Φυσικο Ενστικτο;

Δεν εννοω την χρονοβορα διαδικασια της φυσικης επιλογης, οπου ο χομο σαπιενς θα μεταλλαχθει καποτε σε καποιο αλλο ειδος (με καινουργια Φυσικα Ενστικτα).
Με ενδιαφερει περισσοτερο το Εδω [*] και το Τωρα [*]

[*] παντα με την θεωρια της Σχετικοτητας στο βαθος του μυαλου μου ;-)