Ιουνίου 05, 2009

Συν τω χρόνω


Ένας Έρπων Όφις, αναζητώντας ένα ασφαλές μέρος για να φωλιάσει, βρέθηκε να αναρριχάται στον φυλλώδη κορμό μιας Πλουραλιστικής Κοινωνίας.

- Φύγε από εδώ, καταραμένο ερπετό. Η παρουσία σου θα ανησυχήσει τους νόμιμους πολίτες αυτής της ήσυχης Χώρας. Οι αρπακτικές σου διαθέσεις θα κλονίσουν την ισορροπία και μεγάλη σύγχυση θα επικρατήσει.

- Καλή μου Κοινωνία, άκουσέ με πριν με αποδιώξεις.. Εξ ορισμού δέχεσαι τον κάθε ένα να φωλιάσει στα φυλλώματά σου και εγώ, αν και έρπων δεν παύω να είμαι ένα ακόμα πλάσμα της Φύσης, που ως τέτοιο εξυπηρετώ κάποιες ανάγκες όπως και οι υπόλοιποι φιλήσυχοι κάτοικοί σου. Μην με αποπαίρνεις και μην μου στερείς το δικαίωμα στην επιβίωση.

Άλλωστε σύμφωνα με την οικονομική θεωρία περί αυτόματης ρύθμισης συνυπολογιζομένου του Νόμου της Φύσης περί επικράτησης του ισχυρότερου, η εξελικτική μου πορεία υπόκειται σε περιορισμούς. Ως εκ τούτου, η ισορροπία που φοβάσαι πως ίσως διαταράξω δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο αφού έχει την έμφυτη τάση να αποκαθίσταται.

Το φυλλώδες δέντρο της Πλουραλιστικής Κοινωνίας πεπεισμένο από την ισχυρή επιχειρηματολογία, συν των δημοκρατικών αρχών που την διέπουν, απεφάνθη περί του αναφαίρετου δικαιώματος υπάρξεως του έρποντος όφεως και έκανε δεκτό το αίτημα.

Ο έρπων Όφις περιχαρής εισήλθε στη νέα του κατοικία και μάλιστα συν τω χρόνω ανερριχήθη στα υψηλότερα φυλλώματα αυτής .....





Δεν υπάρχουν σχόλια: