Δεκεμβρίου 26, 2006

Εικονική …προσωπικότητα ( ή άλλως virtual personality)


Στο καθημερινό θέατρο του παραλόγου όπου ανελλιπώς και αδιαλείπτως πρωταγωνιστούμε ως …κομπάρσοι η εναλλαγή υποκριτικών ρόλων επιβάλλεται ως απόδειξη εγγενούς χαμαιολεοντισμού , ταλέντο απαραίτητο για την πλήρη εναρμόνισή μας σε περιβάλλοντα εκ προοιμίου χαρακτηρισμένα ως εχθρικά αλλά ωστόσο εκ πεποιθήσεως αναπόδραστα…

Το ατομικό καμαρίνι του επίδοξου πρωταγωνιστή, έσωθεν του οποίου επικρατεί ένας συμφυρμός προσωπικών ανομολόγητων μυστικών, διατηρεί διπλά κλειδωμένη την είσοδο από και για τον φόβο των ..Ιουδαίων…

Η μάσκα φερόμενη ως το πλέον απαραίτητο υποκριτικό βοήθημα στην εκπλήρωση του ρόλου του διακοσμείται περίτεχνα, συντηρείται, διατηρείται και ενίοτε εναλλάσσεται με άλλες εξίσου δραστικές και σωτήριες… καθότι το έργο της υποτιθέμενης ζωής του έχει πολλαπλές απαιτήσεις και η εναλλαγή ρόλων απαιτεί πλούσιο βεστιάριο..

Οι χαλαρές καθημερινές χειραψίες κρατούν χαλαρούς τους δεσμούς με τους εκάστοτε συν-αγωνιστές καθώς ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και η ανάμειξη υποψίας συναισθημάτων τον καθιστά ευάλωτο....

Η κατά.. χρήση διφορούμενης γλώσσας δείχνει άνθρωπο βαθύ γνώστη του κώδικα επικοινωνίας και των συντακτικών κανόνων αυτής και σαφώς είναι καλύτερα να παραχωρούμε προτεραιότητα στον συνομιλητή, κίνηση που μόνο ως ευγένεια μπορεί να εκληφθεί ενώ τοιουτοτρόπως μειώνει τους κινδύνους έκθεσης σε άσκοπες συνδιαλέξεις περιορίζοντας τυχόν λεκτικά ολισθήματα…

Σε έναν κόσμο όπου από τα γεννοφάσκια εισάγεται η εκμάθηση ορθών τρόπων συμπεριφοράς και λέξεων συνακόλουθων των συνωνύμων τους ώστε να αποφεύγονται οι ανιαροί διάλογοι…η παράλληλη εμβάθυνση σε υποκριτικές μανιέρες μαζί με το σωστό κράτημα του μαχαιροπίρουνου εξελίσσεται σε παιχνιδάκι…
Όταν από αρχής προσωπικού κόσμου ασκείται η παράλογη μείξη αλήθειας με ψέμα , όταν διδάσκεται με θρησκευτική ευλάβεια η σε θεωρητικό επίπεδο ορθότητα της αλήθειας ταυτόχρονα με την πρακτικότητα του ψέματος καθαγιασμένο σε ζωτικό δεν μπορεί παρά αναπόφευκτα να βιώνει την ασθένεια της σύγχυση, ιός μεταδοτικός με κρούσματα αναρίθμητα… όπου κανένα επιστημονικό εργαστήριο δεν μπόρεσε να απομονώσει με τους φορείς να κυκλοφορούν ανενόχλητοι κρατώντας απόρρητο το ιατρικό τους ιστορικό ως ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο..

Ο υποκριτής σαφώς και αναγνωρίζει τους υπόλοιπους ανταγωνιστές ως τέτοιους και κατά συνέπεια τους επιρρίπτει δικά του χαρακτηριστικά τα οποία και μοιράζεται με …γενναιοδωρία
Η καχυποψία , κύριο διακριτικό του υποκριτή, βάλλει αδιακρίτως , κατά δικαίων και αδίκων… καθώς η εργοστασιακή ρύθμιση του εσωτερικού του ανιχνευτή λειτουργεί σε συγκεκριμένα επίπεδα ώστε να αποφεύγονται τυχόν απορυθμίσεις και αποσυντονισμοί συμπεριφοράς..
Ως κυνηγημένος αποστρέφεται απελεύθερους συνομιλητές καθότι αδυνατεί στην αντιμετώπιση ευθέων προτάσεων και η εξομολόγηση θα αποτελεί πάντα την αχίλλειο πτέρνα του…αναγνωρίζει τους ομοίους του τους οποίους και απεχθάνεται αλλά ευχαρίστως συνδιαλέγεται μαζί τους καθότι κάτοχοι πτυχίων των αυτών σχολών υποκριτικής..
Ευδοκιμεί σε πολυσύχναστους χώρους όπου και προσελκύει το παρόμοιας ποιότητας κοινό του επιδεικνύοντας το πολύπλευρο ταλέντο του, αντίθετα μοναχικές συνευρέσεις είναι σπάνιες έως ανύπαρκτες δεδομένης της συναισθηματικής του ανεπάρκειας ….συνδιαλεγόμενος με πολλούς φλυαρεί επαναλαμβανόμενος ενώ σε περίπτωση προσωπικής αντιπαράθεσης λακωνίζει ύποπτα..

Η παραπάνω συνεχιζόμενη τακτική οδηγεί μελετημένα σε κατάσταση εθισμού ο οποίος με την σειρά του εμπεριέχει την σοβαρή πιθανότητα ο υποδυόμενος να διακινδυνεύει να μπερδέψει τους ρόλους ή ακόμα χειρότερα να πιστέψει πως είναι ο ρόλος του…

Ως εκ τούτου το στάδιο του ψυχαναλυτικού ντεμακιγιάζ θα παραμείνει μια χρονοβόρα διαδικασία που συνεχώς θα αποκαλύπτει στρώματα διαφορετικών προσωπείων….φέροντας τον υποκριτή σε πλήρη απόγνωση στερούμενος πλέον την δυνατότητα αναγνώρισης του ίδιου του φυσικού του προσώπου ....










Δεν υπάρχουν σχόλια: